Mar 22, 2010

Hari ni panas terik, rupanya hujan di sebelah petang


Panas terik hari ni. Aku nak minum air epal.

Rokok pon dah abis. Tengah mengelamun, tiba-tiba dikejutkan oleh notification di facebook. (tak terkejut sangat pon). Ada someting kat Wall aku.


Hari ni aku wat keje tak bermoral (dipaksa). Aku dipaksa oleh White Eve. Dia suruh aku main benda ni. Katanya tag. Tag heuer.

Aku tak paham. Tapi layan je.


1) Siapakah diri anda di rumah..?
Hero remaja. Gua pernah tolak jiran gua jatuh gaung tinggi 2 meter.

2) Siapakah diri anda di samping rakan..?
Doktor Psikologi

3) 5 benda yang anda idamkan tapi belum tercapai..
i   jadi kaya dari Bill Gates
ii  pukul dagu George W Bush
iii amik duit dari Nuffnang
iv berak kat atas pinggan orang yang bacin
v masuk syurga

4) Siapakah nama pasangan anda..?
Nurnajihah binti Muslim

5) Ceritakan 5 perkara yang paling anda tak suka tentang pasangan anda..?

i kalau dia lutut kat ulu hati gua
ii kalau dia mati sebelum gua..
iii lu tanya awek gua la sendirik
iv lu tanya awek gua la sendirik
v lu tanya awek gua la sendirik

6) Bila tarikh anda couple..?
Tanya awek aku

7) Apakah kenangan pahit anda bersama pasangan anda..?
Tanya awek aku

8) Lagu tema cinta anda..

My Way versi Sid Vicious

9) Apa perubahan yang ingin anda lihat dari pasangan anda..?
Gua nak tengok awek gua masuk universiti.
Takpun gua nak dia dapat kerja kerajaan.
Aku ingat nak suruh dia keje kat Pontian la. 
Senang jumpa mak bapak gua. 
hahaha

10) Tag 10 rakan anda yang lain
1. Useriez
3. Jerry
7. wewet
8. KIBA kline  
9. sayaBerd
10. LU yang dah baca..


Hari masih panas, aku keluar pegi kedai cari air epal. Lepas tu aku pegi kaunter. 

"Cik, nusantara hijau", aku cakap selamba. Gaya macam kaki pukul.

"Nusantara xde la dik", mak cik tu cakap sambil senyum-senyum. macam nak kena takik urat leher.

"Surya", aku jawab penuh berang. dengan harapan mak cik tu takot dan kasi rokok free.

"Surya kecik ea dik", masih senyum-senyum. Apehal mak cik ni. Aku ni macam Aquilani ke?

Aku tak jawab ape-ape. bayar. blah.

Petang tu masih panas. Aku minum air epal.

Hari ni macam sundal. Dah dekat maghrib baru aku tau esok ada test termodinamik. Aku tengah study math. Esok ada test math. Malam ni ada kelas termodinamik. Esok ada kuiz Sistem Kuasa bab 6. Esok pun ada kuiz peranti.

Hari ni macam sundal.
Ni iklan datang dari mana ni? Cis!

6 comments:

KIBA kline said...

woah. golongan terpilih je kene tag ni.
haha.
tiap tiap hari aku klik adsense ko lepas ni. :P

Pert Doherty said...

To KIBA Kline. hahaha....

gua kena paksa

Ahpeng Mohamad said...

hahaha.
apekah ini?
aku xnak jawab soalan2 pelik 2. hahaha

oi oi oi fert!

Pert Doherty said...

haha... aku pon terpaksa la lehenet.. hahahaha

hanawita said...

peranti..hahahhaha
pepijat x de ke Pert!

Pert Doherty said...

To hanawita, haha.. pepijat ada gak.. selain itu, perantara, pelakon, pelamin, peluru. hahaha.. pepijat tu subjek ape siot?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...