Mar 18, 2010

My Favourite Surfing Spot

Ni la tempat aku surfing internet slalu.


Kalau surfing selalu aku ditemani rokok. (AMARAN: Rokok membahayakan kesihatan). Orang kata idea. Setiap kepulan membawa maut. Haha..

Kalau surfing pon biasanya aku bukak ape je. Blog. Facebook. Nuffnang. Pastu aku bukak Liverpoolfc.tv. Ha.. lagi satu Liverpool-Malaya. Takde benda nak buat melainkan ada assignment yang memerlukan bahan dari internet. Jap.. ada lagi aku selalu bukak. Maybank2u.com. haha. Sebab nak top-up. 

Ok. sebenarnye aku dah melalut panjang.. Lari dari topik asal. Hahaha.. Citer pasal "My Favourite Surfing Spot", aku akan duduk atas katil (kalau menulis entry la) atau pun aku baring je. Laptop aku letak atas kerusi (padahal ada meja.. haha). Ntah la, rasa selesa je bila dia duduk atas kosi.

Tapi aku bukan la orang yang selalu sangat surfing ni. (ceh.. haha) Selalu aku kalau main laptop, aku suka lukis-lukis kat Paint atau buat kajian pasal Adobe Illustrator. (sampai sekarang la ko kaji Pert.. Haha.. bukan best pon hasil grafik ko)... Tak pun aku.... aku.. bukak la buku baca.. haha.. Bosan la surfing ni sebenarnye. Tapi aku suka kaji css untuk mencantikkan blog. Haha. Dekat setahun aku study dari internet. Akhirnya boleh la jugak buat-buat benda css ni sendiri.

Dalam minggu ni aku ekstrim skit la berblogging ni. Ntah apehal. Hantu John Lennon masuk dalam badan aku kot. Haha.. Peace!. Setiap hari, ada je benda aku nak menulis. Sampai aku lupa nak makan tengah hari. Hari-hari macam tu. Makan sekali je, waktu malam.

John Lennon: Oi! Pert, Lu pehal sebut-sebut nama gua. Nak rokok ke?

 Haha.. Dalam sibuk berblogging, tetibe Si Mirul bertanya, "Best ke tulis blog ni?"

Gua jawab dengan bangga, "Best!".. Dalam hati, "Tapi bukan ada orang baca pon"..
Mirul cakap lagi, "Ko tulis tak best la Pert."

Gua jawab gaya Raul Albiol, "Memang pun, tapi seronok, syok sendiri" sambil disudahi dengan ketawa manja.

Raul Albiol : Gua rasa muka gua ada iras- iras macam Pert Doherty la

*    *    *

POTONG!

Ni pehal pulak tetibe POTONG? Sakit ke hape?

Oh. P1W1MAX. Ala dah tau la.
Dah selalu tengok iklan dia. Haha..

Wiggy adalah revolusi seterusnya dalam mobile broadband. Surfing pada kelajuan broadband 400km/j. Haha. Pada kelajuan broadband 10 Mbps sebenarnya. 10Mbps ini maintain dalam area P1W1MAX dan juga di luar kawasan. Handal? hoho.. Boleh la try lepas ni ye. Try ushar kat sini.



Cerita pasal benda ni di tenpat lain:

p/s: Entri ni gua tulis untuk Project Alpha Season 2.
Project Alpha Season 2 is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS
Ni iklan datang dari mana ni? Cis!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...