Oct 17, 2010

Pesanan Dari Hong Kong (REVEALED)


Gua rasa dah sampai masanya.

Gua tau lu-lu orang semua dah tak keruan.

Dan gua pula masih steady. Macam biasa. Sambil kena kopi.


*      *      *

(3 hari lepas)

"Pert, apa ada dalam bungkusan tu?", Agas bertanya pada gua.

Gua buat layan tak layan. "Ada la, nanti aku bagitau". Gua tahu, kalau gua bagitahu awal atau lambat, Agas itu tetap akan mahu dengar.

Gua naik tangga terus ke bilik Basri a.k.a. Yoyot.

"Oi, mana baju tu!", gua tengking si Yoyot. Habis beliau terkencing sedikit. Nampak seluarnya basah sedikit demi sedikit.

"Ini dia, taiko", terketar-ketar Yoyot menjawab sambil menyerahkan baju yang gua maksudkan.

"Kecik gile, ko ingat aku kedi?!" gua masih menengking. Sambil mencucuk bahagian abdomen Yoyot. Yoyot menangis diperlakukan demikian. Gua tanpa belas kasihan terus mencucuk menggunakan api rokok.

"Kalau tu kecik, ko tengok yang lain ni. Banyak lagi", Yoyot masih terketar-ketar. Hancing. Habis satu bilik berbau air kencingnya. 

"Mana?!!", gua tengking lagi. Kali ni Yoyot berbuih mulut. Macam sawan babi. Rakan sebiliknya pula sedang memperbetulkan kedudukan mata. Gua ada dengar mata rakan sebiliknya memang selalu terkeluar dari rongga mata. Jadi beliau tidak masuk campur urusan gua dan Yoyot. Gua cucuh pusat Yoyot guna rokok Surya. Beliau tidak melawan.

"Itu....", sambil menunjukkan kotak yang penuh baju. Mulutnya masih berbuih.  Keadaan semakin hancing.

Gua tak ambil pusing. Gua geledah kotak itu.

"Ini, gua nak ini!!", gua jumpa satu baju dan gua tengking Yoyot lagi sekali. Rakan sebiliknya masih cuba memasukkan mata yang terkeluar itu.

"Itu.. taiko tanya pada Agas, saya tolong jualkan saja, mahal ni", Yoyot terkencing lagi sekali. Celaka. Gua sepak testisnya. Gua keluar dari bilik itu. Rakan sebiliknya masih lagi melakukan perbuatan yang sia-sia itu. Sempat juga gua ketis abu rokok Surya pada rongga matanya yang belum diisi itu. Beliau tak tahu.

Gua turun tangga jumpa dengan Agas. Gua tahu beliau sentiasa ada di hadapan televisyen.

"Agas, aku nak cakap sesuatu dengan ko", gua cakap dengan nada Stefano Magaddino.


Agas juga menggeletar dan terkencing. Celaka semua orang di rumah ini. Kencing dalam seluar, tak pergi ke tandas.

"Ye taiko", Agas jawab pendek. Gua lihat beliau seakan-akan takut dengan gua. Tapi gua tak kisah. Gua tumbuk ari-ari beliau. Agas terus terperosok di celah bantal. Gua ketawa kecil.

"Aku nak baju ni!" gua tengking depan muka beliau.

"RM100", Agas jawab pendek lagi. Gua siku dagu Agas. Berdarah gusinya.

"Ko ingat aku bodoh?!!! Aku tahu ko dapat baju ni murah", gua tengking.

"Ok kalau taiko nak percuma, taiko kena beritahu apa ada dalam bungkusan dari Hong Kong itu", Agas cuba memberi pilihan kepada gua. Gua tersentak. Deal ini ada kelebihan pada gua, dengan kata-kata sahaja, gua boleh dapatkan sesuatu percuma.

"Ko tunggu la nanti, aku beritahu juga!!!" gua tengking.

"Tolong la taiko, saya mahu tahu apa ada dalam itu", Agas merayu-rayu sambil mengesot keluar dari tempat beliau terperosok tadi.

"Baiklah, aku beritahu ko sorang, jangan berani-berani beritahu orang lain, padah jawabnya", gua ugut Agas.

"Yea yea", Agas bersorak keriangan. Gua pukul dahi beliau guna ashtray kaca. Berdarah teruk dahinya. Agak parah. Agas tidak melawan juga.

"Ini dia", gua searchkan gambar  di Google image. Dan menunjukkan pada beliau.


*      *      *
















Inilah benda dalam bungkusan itu

Gua tahu semua agak bengang. Tapi terimalah hakikat, tiada dildo, ikan masin, fleshlight, dan segala yang mengarut itu. Yang ada cuma kamera. Holga 135BC. Nanti gua citer la sikit, tapi kali ni gua busy sikit.
Dapat poster dalam bungkusan itu.
Ada ape ntah lagi dalam kotak tu, gua layan je.

Gua pun nak ada gambar gak, takkan kamera gua je nak bergambar.

Ni gua kasi tengok sedikit hasil air tangan gua untuk 1st roll filem. Tak cantik, biasa dan biasa la. Sila lihat di bawah.



kalau rajin tengok flickr gua.

Tapi gua jamin tak best.
p/s: Gua tak suka berahsia.Dan gua tak puas hati tempat cuci gambar itu.
Ni iklan datang dari mana ni? Cis!

25 comments:

Kepala Manchiss said...

gua 1st siak...kah kah kah

Pert Doherty said...

cibai.. balik2 lu.. kasi can la org lain.. hahahaha

..Syazwana.. said...

ceh!

Pert Doherty said...

Haha, Syazwana yg ternanti2kan pos kali ni kn? hahaha

Anonymous said...

homo lomo

Pert Doherty said...

Aku tau anonymous ni atap..

erie said...

wahahahah
lawak dowh..
serius..
kakakakakakaka

BEGINNER DIVER said...

teeepooo syal pert.
ko yg terkencing syal~
hahahahhaha

Anonymous said...

cilake...xtau lu merayu mtk baju tu kt gua...nk bg kt awek, sunggoh cilake, muke huduh, bengis tapi gn awek nangis2...haaa jgn lupe baju utang lg RM40...

Pert Doherty said...

Beginner diver.. ko ke basri tu? hehehehe

Pert Doherty said...

Anonymous, le ke si Agas tu? hahahaha

Pert Doherty said...

Erie, hahahha.. gua pun terkencing ketika membaca.. hahaha

erie Yohoho said...

Kau mmg pengotor pert
hahaha

syafiq.net said...

aha! agak sudah. berapa ko beli ni?

Pert Doherty said...

resit tulis US$ 55.43.. huhu

kata kila said...

aku tahan kencing ni.demi nak baca.grrr.ok dah habis baca.nak kencing.hahahaha

Mohd Nur Hidayatullah Bin Jailani said...

HAHA!!! yoyot terkucil ngn member die lak try masukkan mate...haha...mcm sial...
pert...abg aku layan lomo gak...tp die gne blackbird....style siot lomo ni..

Pert Doherty said...

tu yat, hahahaha.. diorg sume takut ngn aku.. hahaha

Pert Doherty said...

to kila. hahaha gua terharu.. ohh.. pergi lah kencing jika tidak batu karang.. hhahahaha

Anonymous said...

gua bukan atap laa...gua adelah gua...gua yg tertunggu2x

Pert Doherty said...

Siak, gua dah tersalah.. hahaha.. malu...

Kepala Manchiss said...

wa da leh wat kenduri siak...kah kah kah..lu kene bg wa mkn lomo lu..kah kah kah

Pert Doherty said...

hahaha.. xley.. buekk....

nyOng.is.me said...

layan lomo bro... hahaha...

Pert Doherty said...

hehe.. bru nk blajar..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...