Mar 24, 2010

Aku bukan penyabar sangat

Apehal hari ni aku rasa nak mengamuk. Rasa macam nak gigit lutut unta.

Aku ni penyabar. Tapi kenapa dia buat macam ni.




Malam tadi, kat kedai Jehan.

"Cik, Surya ada tak", tanya aku dengan nada kacak.

Mak cik tu geleng.. Aduh.. Aku pun ushar-ushar rokok orang bergaji banyak. Ish. Nak ke tak nak ni? Hati aku berbelah bahagi.

"Winston 14 la", aku mintak jugak gaya seorang veteran perang Vietnam.

"Merah?", tanya Mak cik tu pada aku.

"Yelah, merah la. Cam sundal je isap hijau.", bentakku dalam hati.

Seakan memahami raut wajah ku yang agak budiman. Mak cik tu terus amik Winston 14 merah.


Setan tol. Malam ni aku dah membazir.Apehal la sistem mafia kat Malaysia kurang mantap. Macam mana la Surya nak lepas ni. Harga rokok pun dah naik. Berhenti rokok?? emmmmmmmmmm......
Ni iklan datang dari mana ni? Cis!

14 comments:

pistol dan bunga said...

org gaji byk mne hisap winston puki..isap cerut r..haha

Pert Doherty said...

To pistol dan bunga.. wek.. ni orang gaji besar kat indonesia... hahaha

pistol dan bunga said...

klu org jerawat besar isap rokok ape?? haha

Pert Doherty said...

To pistol dan bunga, wah ko wak.. ini sudah lebih.. haha.. orang jerawat isap surya... hahaha

wewet said...

klu org jerawat isap surya,orang tua isap apa??

Anonymous said...

brenti jela isap rokok tuh..
diut x kopak bdn pon sihat..
lalalala

FarhanaLicious said...

berenti la merokok tu. ingat macho ke jadi perokok ni? heh

Pert Doherty said...

Pak imam kampung tempat aku isap rokok.. hahahaha.. tak macho pun....

Pert Doherty said...

kalau jerawat isap surya, orang tua isap...
....
...
dade.. hahahaha

Pert Doherty said...

duit xkopak.. benar..
badan pun sihat benar..
ni aku xley betah.. hahaha

nEo.. said...

isap nusantara mcm aku sudah..hehehe

kisahremaja said...

Hisap rokok daun pun okey gak.....huhuhu

hazman aka species1980 said...

Apa kata cuba berhenti isap rokok dalam sehari dulu.... ok kot....

Alynn Notnot said...

try ah benti kalau hebat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...