Mar 5, 2011

Kereta Idaman

Tanya gua pasal kereta idaman?

Gua mahu kuda. Kah kah kah.. Tak menjawab soalan.

Dari mulut kawan-kawan kerap gua dengar jenama-jenama kereta handalan sebagai kereta idaman mereka. Kebanyakan dari kategori kereta mahal. Tak perlu gua huraikan. Lu orang lebih handal meknisme kereta berbanding gua.

Gua sebenarnya ada juga kereta idaman. Tapi gua jenis berangan sendiri je la.

Ni gua berangan ketika gua menengah bawah
Ni gua berangan ketika baring-baring




Tapi gua fikir-fikir balik nilai kereta mahal dan murah akan jadi sama ketika kereta-kereta tu jadi submarine.





Kalau jadi macam ni.. Macam mana cerita? Kah kah
gambar ihsan Faridzahin Fz

p/s: tak payah sembang lebat la nak kereta tu la, nak kereta ini la.. Pui, bapak gua yang banyak duit pun takde nak angan-angan celaka macam lu orang la. Kah kah kah.
Ni iklan datang dari mana ni? Cis!

4 comments:

Dark Half said...

tu pasal lu kena buat garaj atas bumbung sebagai persediaan. baru bleh sembang lebat.. gua dari dulu dok usha ford escort mk1. nak restore manyak pakai duit la pulak. simpan dulu angan2 dlm poket

yahaya said...

dah jadi kapal selam..

Pert Doherty said...

keh keh keh..

inGreatDeal said...

where can i get one of this car? if possible less than RM10,000.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...