Mar 22, 2011

Hal personal

Lagu latar: Orgasm Addict dendangan Buzzcocks

5.30am : Gua bingkas bangun. Ucap Alhamdulillah.

5.31am : Gua terkebil-kebil

5.33am: Gua capai tuala bergegas ke kamar mandi.

5.33:30am: Gua capai berus gigi. Pintu gua biar ternganga. Gua berus gigi.

5.36am: Gua buka... Cilaka apa gua nak cerita semua gua buat?

Bangang.

Ingat gua bodoh?

"Nak ke tandas. mahu berak kejap. Tahi bulat-bulat masuk dalam botol cap orang kuat"
- orang gila rajin update status twitter

Twitter dah pikir awal-awal ada orang gila yang akan register kat Twitter


p/s: Gua lepas dengar ura-ura Liverpool FC nak datang Malaysia rasa lain macam. Rasa nak bertembak je lu tahu. Lebih-lebih lagi, gua pun sama je dengan 'orang gila rajin update status twitter'.
Ni iklan datang dari mana ni? Cis!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...