Mar 29, 2011

Bring me the "Horizon"

Gua dari dulu berangan-angan nak ada satu benda ni. keh keh. Tak sangka angan-angan gua jadi kenyataan. Semua kerana berkat gua tak malu. Kah kah. Dan juga yang paling penting gua tiba-tiba ada duit.

Lu tahu Horizon Kompakt?

If you want easy panoramic pictures, this cream-coloured snapshot machine is your best bet. Its fixed aperture and focus, plus the fast setting for daytime and slow setting for night shots, make it effortless to enjoy stunning panoramic pictures in just a point and shoot!
-lomography.com

Tak tahu tak mengapa. Gua pun tak tahu.

yang penting gua pernah tahu gambar dia akan jadi macam ni:

Dodgers Stadium w/ Horizon Kompakt
Menarik?

_________________________________________________


gua nak ke kelas, dan-dan posmen sampai

Dalam bungkusan gua jumpa ketulan besi warna putih. Keh keh keh.



Comel tak? kah kah (gedik sial gua)

Gua jadi tak sabar nak tangkap gambar guna ketulan besi ini.Time-time nak test, time tu la dia datang. Hahaha..


p/s: Terima kasih kepada Faisal Aziz kerana sudi melepaskan ketulan besi ini. Hik hik
Ni iklan datang dari mana ni? Cis!

3 comments:

zarul said...

wahhhhh

Pert Doherty said...

Zarul.. hehehe

metalmachine photographer said...

berape riyal kaldai ni john....
aku pon mcm dah kene racun skit2 dah ni....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...