Mar 9, 2011

Yashica #3.1: Edisi Kolombus (versi sambungan)

Ini merupakan sambungan atau lebih mudah dengan nama highlights atau match analysis. Sambungan daripada Yashica #3: Kuala Lumpur kadang kala membunuh Pak Cik Kolombus.

Amithaba Mein Kampf

Ngangkung
pegi malam la kalau berani. kah kah
Leng Chai.. (gua sebat je tajuk)
Senja di bandar
Lover
Bercinta di Malaysia lebih aman dan hangat
Lori Sewa
Abib ooo abib. Abibah
Twitter
cube pahamkan sendiri

Maaf gua tiada gambar model. Keh Keh Keh.

(Padahal gua buat entri ni pasal malas nak menulis, kah kah kah. Kolombus pun entah ke mana)

Walaupun versi sambungan tetap ada gambar pilihan penulis .


Janggut gua memang nampak fake. Tapi itu memang janggut gua.
Ada macam Chuck Noris tak?


p/s: Pakistan mana? Hasbullah Awang mana?
Ni iklan datang dari mana ni? Cis!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...