Jan 5, 2011

Harga Minyak naik? Perlu untuk lu peduli ke?

(Kali ini agak politik sikit)

Ada orang cakap undi BN, harga barang naik. Kalau undi PAS, harga barang boleh turun? Kalau undi PKR, gua boleh kawin awal ke?

Itu cuma mulut-mulut cilake je cakap macam tu. Propaganda politik. Gua yakin jikalau gua buat parti baru dan dapat memerintah Malaysia, gua akan tetap naikkan harga minyak juga. Gua akan buat orang semua tertekan untuk pakai kereta dan kenderaan bermotor lain.

Akhirnya semua akan naik basikal. Dan akhir sekali semua akan....



naik Kuda.

Faking cool. No more mat rempit. Cuma ada mat koboi.



Syok. Lumba kuda.

p/s: Makin hari makin gampang

Gua rasa hal ini pernah dibincang di SINI
Ni iklan datang dari mana ni? Cis!

15 comments:

eszol said...

lol

Kepala Manchiss said...

"demos" yang berarti "rakyat" dan "kratos" yang berarti "kekuasaan" -aristotle

kita dipilihkan sihir sebegitu?keh keh keh

Pet Shop Boys said...

Tu bukan kuda ah pert, tu pony ah lol

Anonymous said...

kahkahkah.kau dah gila.makin hari makin gampang tu bess.kahkahkah.

Pert Doherty said...

to eszol, lol

Pert Doherty said...

to kepala mancis, pegi mati sama aristotle.. bukan gua kenal pun siapa dia.. Demokraken

Pert Doherty said...

to pet shop boy, lantak la.. kuda padi.. asal boleh.. haha

Pert Doherty said...

to anonymous, lu jgn suka sgt

Hamba Allah said...

stylo la!
lepas ni nak buka kedai kuda la...haha

Pert Doherty said...

yea bebeh.. jangan harga kuda pun naik. gua tak tahu la.

TunTeja said...

nak minyak sakit perut :p

deCrewz said...

Lepas ni harga tiket LRT ngan naik walaupun x guna minya.. Effect katanaya.. Konon la nak cari untung lebey..wahaha

ohcikgu said...

lumba kuda? hoho..itu lagi syokk..

Super Green Pan said...

Wahhhh this is a cute blog!! ヽ(*゚∀゚)ノ

AdaAkuKesah said...

kah kah kah.. ada aku kesah? lantak la nk naik ke ape.. aku tetap blum kaya.. tapi kalau aku jadi tokey minyak aku suka la bai

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...