Jan 9, 2012

Nah

Gusti: Kau mahu apa?
Aku: Aku hendak sayap
Gusti: Nah.

Aku: Eh, kenapa aku tak boleh terbang ni, Ya Gusti?
Gusti: Bukankah kau minta sayap tadi?
Aku: Ya kalau gitu, aku mahu terbang.
Gusti: Nah.

Aku: Eh, kenapa aku tak boleh mendarat ni, Ya Gusti?
Gusti: Bukankah kau yang minta "Aku mahu terbang"?
Aku: Ya kalau gitu, aku mahu mendarat.
Gusti: Nah.

DUPPPP!!!


-Di Rumah
1655

p/s: Gua tak fikir apa dah ni. Gua nak habis belajar cepat. Lepas tu nak berkelana ke negeri orang. Tak sudah-sudah pemandangan sama. Gua nak ke Tibet lagi dua tahun.

Ni iklan datang dari mana ni? Cis!

9 comments:

Wadi AR said...

mohon ajak gua ke tibet sekali

Kepala Manchis said...

cemana kau masukkan gambo devianart sampai sebegitu sekali?

Pert Doherty said...

banyak la.. gua nak ke germany pulak nanti lepas tibet

Pert Doherty said...

pasal gua ni jenis tak rembat karya org mcm tu je.. kah kah

cikpia said...

gi tibet jangan lupa bawak balik keychain untuk aku. he he.......

Nadia said...

bawak balik kain sutera tibet

Kepala Manchis said...

celaka. gua tanya lain jawab lain. cemana tu maksudnya cara nya. aku gegar jugek parit raja ni kang.

engineer on site! said...

Sibuk ah kau tiru aku nk g german.. Ok tanak g german.. Nk g dubai ah.. Kbai..

Pert Doherty said...

kah kah kah kah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...