Jan 28, 2011

Kalau gua kaya

Kalau gua kaya, gua nak beli semua benda yang gua nak sampai gua jadi bosan nak pandang muka gua sendiri dekat cermin.

Wishlist gua banyak, tak perlu sebut semua.

Gua ketika dah kaya tu gua jadi mementingkan diri. Jenis langgar traffic light merah. Apa ada hal, polis tahan gua bayar lebih dari gaji dia. Lepas tu kat bank gua potong barisan, kat hospital pun sama. Gua tak kisah pun ada orang sakit sedang menunggu.

Gua nak bina piramid.

Dan gua nak bela seorang pet.

Itu la yang utama. Yang lain-lain tak nampak kaya sangat setakat beli kereta ke rumah ke.

Tambahan, gua nak jadi panas baran bila gua kaya. Baru lu orang nak baik-baik dengan gua masa tu.


p/s: lu ingat ini 'kalau gua kaya' untuk gua ke?



Ni iklan datang dari mana ni? Cis!

5 comments:

Syazwana said...

pert tade keje..
lalala
XD

Kepala Manchiss said...

pet....gua nak bela lu..

Anonymous said...

5 jam je?

engineer on site! said...

kalau lu jadi kaya wa hanya nk mintak belas kasihan lu untuk bg wa sebidang tanah nk tanam cili banyak2.. hahaha :P

cEro said...

aku suka gile entri ni..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...