Jan 29, 2011

Suarez: Gua nak baham telinga!!!


Manakah dari saat-saat banyak electrifying pertama membuat anda menyedari Luis Suarez?

Piala Dunia terkenal handball?



Ketika ia menjadi 'Cannibal dari Ajax' untuk menggigit lawan?



Bagaimana dengan 81 gol dalam 108 game di Belanda?


Ajax telah mengesahkan bahawa mereka telah mencapai kesepakatan dengan Liverpool atas pemindahan striker Luis Suarez untuk kos sebesar € 26,5 Milllion (£ 23.000.000).



Sedikit sedutan ketika Suarez berbual dengan gua tadi di rumah.

"Pert, kat area Merseyside ni mana tempat sedap mancing?", dalam syok layan surya sebatang pancung dengan Suarez, tiba-tiba dia mengajukan soalan yang agak luar topik.

"Ape benda ko mengarut macam lembu ni Rez?", gua soal balik. Sambil gua perhati atas bawah Suarez.

"Tempat mancing la, mancing.. Itu pun tak tahu ke?!", tengking Suarez.

PANGGG!!! Gua memang tak banyak cakap kalau budak baru kurang hajar.. Gua lempang terus, selalu kalau dah kena mau bertabur gigi.

"Lu jangan main-main dengan gua hal-hal begini.", perlahan gua keluarkan suara antara dengar tak dengar. Gua kalau dah marah memang macam tu. Kelihatan Suarez terduduk simpuh akibat hentakan padu tepat pada wajah serta hidungnya.

Suarez tidak menjawab sepatah pun. Hanya memegang pipi.

"Kat sini lu kena ikut cakap gua. Disebabkan lu ni spesis kanibal, gua nak lu pergi romper budak-budak team lain.", gua cakap nada rendah je, nak bagi dia ingat.

"Baik!! Gua mahu baham telinga star-star mereka!!!", tidak semena-mena Suarez bertempik. Berdengung juga telinga gua, tapi gua tak goyang.

Gua senyum sambil pandang tempat lain. Gua hembus asap Surya ke atas. 

"Bagus, bagus. macam ni gua nak. Keganasan. Keganasan.", gua bercakap sendirian.



p/s: Gua nak jual moto la. Ada siapa nak?
Ni iklan datang dari mana ni? Cis!

6 comments:

Berto said...

keh keh, gua bagi semusim je suarez ni kat anfield. then next season kompem dia buat perangai nak blah. percayalah

Unknown said...

torres mmg komfem nk kluar gi chelsea ke?

Pert Doherty said...

to berto... btol2.. gua ada firasat macam tu jugak.. tapi tengok dulu macam mana.. kalau predict je tak boleh gak.. syirik.. kah kah kah

Pert Doherty said...

to dawa... macam tu la bunyinya.. tp rasa tak kot..

Wan Gerrard said...

haha beli suarez, jimat xyah beli keeper lg :P

Jom: Kalau Gerrard jadi Boss

mdfaizal said...

suares akan baham team2 lain lepas ni. aku rasa dia akan kalahkan rekod torres!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...