Jan 3, 2011

MS Paint: Komen Dari Perenang Ajaib

Gua rasa lu orang mesti pernah ternampak makhluk di bawah pada suatu masa dulu di blog gua.

Ingat gua lagi tak? Tak ingat pegi mati.

tapi semalam gua tiba-tiba jadi nak mansuhkan kewujudan Si Perenang Ajaib itu.

Setelah gua tungkus lumus.



Gua dah lama sangat berenang, tu pasal jadi begini

Lu semua boleh lihat kalau gua ada respon komen, Si Perenang Ajaib yang sudah kecut akan muncul.


p/s: benda macam ni pun nak cerita ke?

Asalnya ini untuk entri di Buburibi. Lihat entry lagi satu di sini. Tak nak lihat boleh berambus.

Use different background color for the Author comments on Blogger by Paul Crowe
Ni iklan datang dari mana ni? Cis!

8 comments:

Pet Shop Boys said...

ehem ehem....style ah blog lu.

Pert Doherty said...

(blushing)

Tupai Karan said...

naisss.. blog aku xleh nk letak camni sbb dah guna intensedebate..

ni monyet biru ni nak guna utk sepanjang tahun 2011 ke

Pert Doherty said...

boleh tahan ar.. lebih kurang 1 tahun.. nti aku nk masuhkan gak template skg.. berat..

Alia said...

Holy crap! U gots skillz!

Aku guna MSPaint setakat lukis orang lidi boleh lahh..itu pon nak lukis bulan pon masih cacat.

U IS MAI IDOL
*sembahsembah*

LOL

TunTeja said...

hahahaha!!! pert memang gedik!!!! :p

tapi sangat stylo ;) i loike.hahaha

Pert Doherty said...

To Alia, segan la aiii... hahaha

Pert Doherty said...

To tun teja.. awww.. (blushing lagi)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...