Jan 22, 2011

Masuk kandang kambing mengembek

"Bekkkkkkk!!!", sayup kedengaran biri-biri. Sekali lalu persisi kapas bergolek.



Kalau gua nak semua biri-biri mengaum apa tak boleh?

Apesal mesti gua kena mengembek?

Gua mesti follow orang?

Abis gua semua salah ke?

Ok.. Gua bukan bawa motor laju, gua bukan penagih kokain, gua bukan peminum arak.

Abis tak boleh ikut gua mengaum ke?

Ok.. lu orang betol.

"Eh, dah pukul tiga petang, gua nak pergi ambil negative slide kat kedai..", gua bermonolog.

Baik gua tangkap gambar kat serata muka bumi daripada gua main facebook. Semalam rekod gua paling handal: Hari tanpa update status facebook.

p/s: seronok la bumi ni.. Ada kambing.. dan juga lembu yang pandai main facebook.
Ni iklan datang dari mana ni? Cis!

11 comments:

Kepala Manchiss said...

pet,what the hal woi?

Anonymous said...

Hai pertvert..yang penting gua masuk kandang rimau gua tak menghanjeng.tapi lu stailo..gua like..gua like..

wak said...

klu gua msuk kandang rimau gua mengucap.. haha~

TunTeja said...

pert.tak gune ade kamera kalau tak amek gmba aku.hahaha

FariehanIbrahim [LBC] said...

errkk, dlm mksud neh!
2,3 kali aku baca. adeh! xD
lex r, fb xlari kemana, duk situ jgak.

Pert Doherty said...

TO kepala machiss,, xde hal la..

Pert Doherty said...

To anon, gua syak lu su santos.. gua xgila

Pert Doherty said...

to wak, cibailek.. power no.

Pert Doherty said...

to tunteja.. kah kah kah.. gambar lu nk buat apa.. xde hasil

Pert Doherty said...

to FariehanIbrahim [LBC], tak paham tak apa.. ni sebenarnya hal personal.. kah kah kah

Dark Half said...

entry emosi kambeng biri-biri yg menguasai diri. mengaumm jer, lembu tak marah pun. tak gaga la asik ikut arus perdana

~ tetiba komen sengal dari manusia yg cuba mengembek

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...