Aug 23, 2010

Roy Hodgson: Eh.. ada game ke malam tadi??


PEPE REINA... Mana senapang aku siak?
Oleh: Sepupu Lucas Leiva
Carlos Tevez bermain untuk Manchester City kerana mereka terbukti gelaran kredensial oleh berdebar LUCASpool. (ayat Google translate)

Hari ni gua tido. Jugak.. Tiada riuh. Tiada bencana. Semua yang indah.


-
-
-
-
-
-
-

ROY HODGSON.. Korang sume keldai.. cuba jadi macam Lucas
Nampaknya, Lucas dah berjaya menambat hati Wak Roy. Sama seperti yang berlaku pada Benitez.

ROY HODGSON: Wei Tevez si kerbau, malam tadi ada game ke? Aku dengar menang besar?

CARLOS TEVEZ: Ntah la Wak Roy, aku pun tak tau.. tapi ada dengar gak pasal menang besar..


p/s: Gua masih tido...........................
Ni iklan datang dari mana ni? Cis!

6 comments:

Fontonk said...

hahaha. apsal tido?

Pert Doherty said...

To fotonk, ahaha.. aku kalis.. kang kena teruk.. pdhal aku kt manchester.. hahaha

wewet said...

hahaha...........

penggodam said...

tidur sebab ngantok mkn SAYUR lebih sgt!

Kasim said...

ko gile ape penggodam?? sayur ape siak??

nyOng.is.me said...

haha... wak roy tu dh nyanyuk tu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...