Aug 23, 2010

Kasim Bawal: Aku dulu kerja apa?


BREDE HANGELAND.... Aku berjaya jaringkan '2' gol lawan MU.

MALU Brede Hangeland mendakwa sebelum pertemuan ini Kumpulan Premier klasik bahawa ia membenci berdiri di kerumunan. (ayat Google translate)

Aku tak gemar game Manchester United. Tapi aku pergi tengok gak kerana tiada kerana. Aku datang Fulham dah kena 1. Tapi aku predict Fulham boleh bagi 3-1. Senang je kena kitai MU ni.

Tiba-tiba......
"Adik!!", suara yang aku kenali...

Aku toleh..

KASIM BAWAL: Aku dulu kerja apa?!!
PERT DOHERTY: Kau jual aiskerim.
KASIM BAWAL: Aku dulu pencurik!!
PERT DOHERTY: Aku dah 'snip' muka ko.
Kasim pun blah.

*      *      *

Di akhir perlawanan. prediction aku tepat. 3 gol dijaring oleh FULHAM. 1 gol dijaring oleh Manchester United.

p/s: Kasim masih buat aku gembira.
Ni iklan datang dari mana ni? Cis!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...