Aug 26, 2010

Puisi: Aku tidak bohong

Semua yang logik adalah dusta,
Kerna alam bukan di pentas logika,
Sayap Gabriel pembawa berita,
Serta cinta.

Apakah zat an nas bukan begini?
kerna yang logik adalah dusta,
Kau juga boleh ke sana,
Biar di sana memang tiada.

Aku tidak bohong,
Dunia jua tidak bohong,
Yang bohong itu kau,
Kau yang sering ada dalam Adam.

Pert Doherty
17:26
Khamis
26/8/2010
Bilik Gua

p/s: hm.. puasa kali ini yang menggilakan.... Ya Tuhan, aku sering lupa pada kau. Ampunkan aku.
Ni iklan datang dari mana ni? Cis!

7 comments:

Zarpeno said...

teruskan berdoa.insyaallah.

budakkilang said...

semat..
aku tombolkan ruas ibu jari...

Pert Doherty said...

To Zarpeno, insyaallah.. :) senyum selalu

Pert Doherty said...

to budakkilang, set tombol jempol.. hahaha

bayang hitam said...

biar di sana tiada...dah macam belajar sains...ilusi optik...hehehehe...

Pert Doherty said...

to acai.. haha.. pandai2.. kaitan ilmu gila2 unta.. haha

syafiq_lomotech said...

kau tak mahu hantar untuk dimasukkan dalam buku komsas?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...