May 28, 2012

PROMO: GET UP KLUANG (dengan sedikit dialog dengan organizer)

Peringatan: Siaran kali ni tiada tapisan. Explicit content.

KELENTUNG!

Ada chat masuk. Azrafe Zaky (AZ).

AZ: salam abg ensem :)

Gua: haa
peh penyanyi chat ngn gua

AZ: babi ko pert

Gua: kah kah kah

AZ: haha
bro

Gua: apasal woi?

AZ: Kluang

Gua: ha apa cerita ada pojek kluang pulak?

AZ: gile lambat ko ni
30 June JOHO dtg Kluang la

Gua: oh.. boleh.. pukul berapa?

AZ: nak mintak tolong promo kat blog best ko tu

Gua: lancau je best
boleh2.. mana page event

AZ: jap
http://www.facebook.com/events/125097164293961/

Gua: ni sehari suntuk dekat keluang ke cemana ni?

AZ: yup
seharian
ni kecik skit dari GEGO

Gua: orait.. yg xbest sebab roti dekat railway dah kena bann

AZ: carbooters dari BP
ajak
xpe
banyak lagi about kluang dari dok pk pasal roti
haha

Gua: hahaha.. sana seronok sikit.. xpe2.. jap ag aku watkan promo sikit..

AZ: tq brader
ade askar2 x kat BP/

Gua: dah kurang rasanya
xpe terai je dulu

AZ: ok
sebab aku nak tgk capacity askar tu
mintak buat promo for BP

Pebualan tamat.

Gua bukanlah duta Joho Concept Store ke apa benda. Gua pun tak berapa tahu apa benda "GET UP Kluang" ni. Ni baru gua nak tahu apa benda.

Terai pergi dulu kepada orang-orang yang duduk Bandar Penggaram, Kluang, Simpang Renggam, Air Hitam, Machap, Yong Peng, Parit Raja, Simpang Lima, Peserai, Sri Gading, Parit Botak dan sebagainya.

Cuba Klik gambar ni



p/s: gua tengah cari akal nak setelkan segala masalah besok juga.
Ni iklan datang dari mana ni? Cis!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...