May 10, 2012

AGAS : Eskapis Dunia Maya (bukan penerangan)

Asalnya gua nak copy past dari page jemputan dekat facebook. Tapi itu bukan cara gua. Gua ada etika bab bab plagiat ni. Kau tahu tak pasal apa gua buat thesis dalam bahasa melayu? Pasal gua ada etika bab plagiat.

Ahad nanti ada program benda la dekat Hutan Bando JB. Program yang tak ambil untung pun. Ok perkataan program tidak berapa sesuai bagi menceritakan hal benda ini. Program tu kalau gua dengar lebih kepada satu macam software atau apa benda entah dalam komputer (dunia maya). Memandangkan dekat page event tu ada slogan "Selamatkanlah diri anda dari diculik dunia maya". Jadi lebih baik kalau gua guna perkataan Acara atau temasya.

Ok gua ambil sebagai Temasya.

Ahad nanti (13 Mei 2012) ada Temasya dekat Hutan Bando JB.

Temasya la.

Tajuk dia "AGAS : Eskapis Dunia Maya"

pegi ke page event klik sini




Kalau siapa nak duduk & bantah dekat Hutan Bando pun boleh.

Apa benda entah lagi gua nak tulis pun gua tak tahu.

pergi baca sendiri la dekat page tu.

Nak tanya apa benda dekat page tu. Gua tak tahu apa-apa.

Barangkali benda ni satu macam benda rusuhan. Tengok gaya la. Gua pun tak pernah merusuh sejak tahun 1999.

p/s: tahu tak mata burung unta lebih besar dari otaknya?


Eskapis Dunia Maya
Eskapis Dunia Maya
Eskapis Dunia Maya
Eskapis Dunia Maya
Eskapis Dunia Maya
Eskapis Dunia Maya
Eskapis Dunia Maya
Eskapis Dunia Maya
Ni iklan datang dari mana ni? Cis!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...