May 6, 2012

EPISODE VII: THE BEGINNING OF THE END (bukan rebiu)

 H86400 HardCore

5 Mei 2012 - Gua dekat depan rumah. Tangkap gambar kucing.














Hari Sabtu ni takde bende sangat. Cuma last aku pergi gig dah setahun setengah lepas. Kalau tak silap. Itu pun masuk pasal band Ajis. Dan Liverpool power. Andy Caroll power.

Satu lagi. Gua first time dapat jumpa 'akak kening ulat bulu' gua dekat gig ni. Terima kasih Tuhan yang menyusun. Serius gua macam tecengang sebab bertembung atas nama luck. Dengan takda nombol talipon nak kontek.

Dan satu lagi. Kawan-kawan dari JB (Wiwit, Anip, Garam) sanggup turun sini. Terima kasih Tuhan yang menyusun.

Dan satu lagi, abang gua balik Parit Raja.

Tak lupa juga Din Akar dan Cabi (pun dari JB). Entah mende-mende diorang borak pun aku tak tahu. Dari hal HB (happy birthday) sampai ke hal dia punya ular sampai ke apa entah. Gua kalau badan sengal-sengal nak berborak pun takda benda sangat. Jadi gua bakar rokok.

Akhirnya semua pun balik. Din dan Cabi balik JB la kot kalau diorang takda nak ke Terengganu. Gua dan Kawan-kawan dari JB balik Parit Raja.

Akhirnya.. Tiba-tiba!!

Dekat celah-celah jari jemari gua, dari dalam kulit macam ada gerakan halus yang agak pedih.

Tiba-tiba, Frank Morgan melepaskan dua das tembakan.

Burung kedidi itu tumbang dengan kepalanya sudah entah di mana.

Dalam kekecohan itu, datang pula seekor warlus bernama Ghani. Ghani berlari lebih pantas dari biasa. Tapi warlus punya lari boleh jadi kau yang statik dekat tepi pun ikut berlari. Dah kalau lari setail bersepah. Makan space.

Ghani lari.

Buto la gua punya post ni hari macam nak kene pelempang.


p/s: "Benda ni bukan trend"



Pasal mende event tu nanti la gua buat post. Nak revolusi bukan kerja senang. Celaka Anip.
Ni iklan datang dari mana ni? Cis!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...