May 27, 2012

Kembara bersama 'Rokstars'

Seumur hidup saya. Saya tidak pernah pergi menonton wayang bawah sinaran bulan tidak mengambang.

26 hari bulan Mei saya pertama kali pergi menonton wayang di bawah sinaran bulan tidak mengambang.




.............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

(nanti gua print, gua tulis tangan la, sedap sikit nak buat carta alir, footnote, reference apa la semua. ahaks)



Ni gua bangun pagi,  gua lihat Naga sama Tok saja yang bangun. 
Jadi gua pergi tangkap gambar logo ni. Setan semua budak muda tidur.



p/s: peh bosan gila summary gua. Tangan gua sampai bau tahi ni dah kenapa?


Terima Kasih semua. Gua tak berani sangat mention nama, ni pertama kali gua diberi peluang melepak bersama 'rokstar rokstar' Sindiket Sol-Jah, gua baru nak kenal satu-satu. Semua orang tua. Gua jadi senyap dan sengih sengih udang. Observer.


Terima Kasih Anip, Rayhan, Tok Rimau, Garam, Abe, Labi, Undan, dan kepada dua abang gua Ayob dan Sufi, dan juga kepada dua Nad (kakak dan juga adik gua). Sebenarnya saya mahu lepak lama. Dan juga kepada Engineer On Site, gua memang tak sempat jumpa lu. Gua memang nak jumpa lu. 


Sebenarnya memang gua tiada mood nak tulis. Gua tengah nak ambil mood menulis prosiding paper.

Ni iklan datang dari mana ni? Cis!

3 comments:

engineer on site! said...

kau panjat rumah sewa kau yg dua tingkat tu sampai atap rumah.. kau terjun ke halaman rumah kau yg ada jln tar tu!

Pert Doherty said...

haha comel gila gambar..

Frimm said...

sambil sengih nampak gigi berlapis,jerit "aku tak tulis ape ape doh..line je..hahahaha"

pundek

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...