Jul 23, 2011

Naga

Buram isap rokok dalam tandas. Gua jaga line.

Line clear. Gua join.

Rokok kongsi. Zaman tu memang macam tu. Lebih afdal.

"Ram, cepat sikit dua pam je.", gua sound awal.

Buram pantas. Hisap dalam-dalam. Betul punya dalam. Dekat 5 saat. Syaitan apa paru-paru Buram ni?

"Woi naga siyal!! Kimak lu", gua mengamuk melihat rokok winston 100s tu dah sampai half. Setan apa hisap rokok panjang pun laju. Bukan naik motor pun.

Gua lempang Buram sekali terus amik rokok pergi jamban lain.


*      *      *


Semalam gua kerja 24 jam. Haru.

Dari senja membawak ke subuh membawak la balik ke senja. Gila tak gila la woi.

Tapi gua jumpa pen merah. Keh keh keh.

Lakaran konsep untuk satu game.
Game tu tak wujud pun. Lukisan mcm hanjing ada hati.

p/s: Pak sidek, saya mintak maaf kalau dakwat habis.. :(
Ni iklan datang dari mana ni? Cis!

7 comments:

evagurl (podshop) said...

dem pert. ko pndai lukis. gua jeles sama lu

Kepala Manchiss said...

lu dengan buram dengan naga ada bau bacang gua ingat.

Pert Doherty said...

eva.. tak usah jeles sgt

Pert Doherty said...

kepala.. kau pun

Nur Hafizah Hadi said...

aku macam kenal watak buram tu.
apesal mantap sangat ko lukis pert. cis

Pert Doherty said...

kau dah kawin?

Nur Hafizah Hadi said...

Belum la. Kawin aku pasti jemput. Kau sudi datang tak masalahnya?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...