Feb 16, 2011

Yashica #2: Solaris 800 lagi..

Gua kalau bising-bisng tiada guna juga. Baik lu orang lihat saja. Ni barang lama. Gua hold lama gila. Sekarang baru dapat cuci. Banyak gile gua cuci kali ni.. 7 roll sekali harung.

Sebenarnya gua tangkap benda yang sama macam yang hari tu. Time tu saja nak try dua-dua kamera.

Gua show yang penting-penting saja. Sebab gua masih menggigil lagi dengan aura Yashica ni.


3ple The Who
Dulu gua musykil macam mana bapak gua bikin gambar ini macam
During Party
Lu pikir gambar macam ini tiada dalam pembelajaran fotografi?
Light (Trail*Leaks)
Eleh.. dah puas.. Pas ni try kt funfair lak. TOP GUN
Night
Gua nak juga main fokus-fokus macam lu orang

Dan seperti biasa,

gambar pilihan penulis Otak & Jantung.







The Hero
Gambar ini penuh erti
Credit to Irwan Shah Buram (gua suruh dia tangkapkan)

p/s: macam biasa, lu orang boleh la layan semua gambar dekat flickr. Takkan gua nak letak semua.


1stYamsoi!!Bibir 
Peringatan: Kebanyakan gambar light trail untuk roll kali ini.
Ni iklan datang dari mana ni? Cis!

4 comments:

yatt shukor said...

lawa la effect light trail kamoo... :)

lomotech said...

aku yang dah tak main2 span haha

FeeQ said...

Nice.

rambutku helmet said...

cantek bro... lu main fokus lagi maut lah....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...