Feb 10, 2011

Pancaroba Januari

Malam ini cuaca cerah. Gua boleh nampak bintang dengan jelas.
Gua pandang jalan berbukit itu, kelihatan banyak keluarga Canis Lupus berkeliaran. Barangkali cari makanan. Tapi gua tahu mereka memang gemar pulang rumah lewat. Ibu bapa pun sudah tak ambil kisah dengan mereka.















Ah sial.. Januari ini memang macam-macam. Roy Hodgson, Fernando Torres, Vespa, Kamera, Gatal-gatal (dari rumah Basri, cilaka), dan banyak lagi. Madefaker.

Gua kalau Januari ni anak si Salleh Labis, memang gua dah soot. Tapi nasib baik Januari ni bukan anak Salleh Labis.

p/s: ada kala gua nak layan juga lagu-lagu shafel sama Bangfes.
Ni iklan datang dari mana ni? Cis!

1 comment:

BEGINNER DIVER said...

hahaha.syal jgn ah mention umah gua syal.hahahhaa.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...