Sep 13, 2010

Reina: Gua sorang je ke pemain Liverpool?


PEPE REINA... Saya gemar kuih bahulu, raya kali ini saya masih tak dapat makan langsung
.

LIVERPOOL mempunyai alasan untuk berterima kasih kepada kiper Pepe Reina untuk keluar dari St Andrew dengan titik. (ayat Google translate)

Petang tu dalam pukul 4 (waktu Malaysia), aku tiba dia rumah kekasih di Sungai Pulai, berdekatan dengan Victoria Park. Ada kenduri kahwin sebenarnya, katanya akaknya kahwin. Berbekalkan Ahpeng dan Stajak, aku ke sana bergerak dari bandar retropolis Liverpool menunggang motor. Dalam beberapa minit sahaja. Tak jauh mana.

Liverpool ke Sungai Pulai: lebih kurang 31.3km rasanya. Gua agak-agak sahaja.

Sampai je sana, salam-salam dulu mak dan bapak kekasih. Aku serta Ahpeng dan Stajak cari pinggan, isi nasik. Layan nasi baryani kambing sepam sambil ditemani Erry Warhol dan juga kekasih aku, Nancy Doherty. (Nasik tu sedap, tapi aku tak dapat mkan banyak sebab aku selalu macam tu setiap kali datang umah kekasih, hilang mood untuk makan. Celaka betol hilang mood... sumpah sedap. Kalau boleh aku nak minta resepi)

*      *      *

Kami semua gerak ke St. Andrews di Birmingham dalam pukul 10 waktu Malaysia. Kami naik motor saja. Sedap juga jalan jauh naik motor ni.

Tak jauh mana pun
Kitorang sampai tepat game mula. Hooligan-hooligan dari Merseyside aku nampak agak kurang. Mungkin masih berhari raya.

*      *      *


Di akhir perlawanan.


Tapi aku rasa line up kali ni adalah,
Aku rasa la.

Kesian sama Cik Reina. Defender sume kasi gaji kamu pada Cik Reina.

Akhir skali,

Everybody is Reina


p/s: kepada Ahpeng dan Stajak serta Apit, gua sayang sama lu lu orang semua kerana sudi menemani gua ke St. Andrews. Gua masih terngiang-ngiang nasi baryani.
Ni iklan datang dari mana ni? Cis!

1 comment:

penggodam said...

apsal nme warhol ade dalam cte ni...gua garu pala jap..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...