Sep 18, 2010

Provokasi Perlawanan: Manshitter United v Liverpool FC


Gua sedang khayal korek lubang hidung. Tiba-tiba dikejutkan dengan satu notification di Facebook.

Malas-malas gua klik. Gua tahu kebanyakan notification di Facebook tak mendatangkan faedah. Gua banyak ambil tak endah.

Tapi, kali ni gua lihat agak luar biasa.

provokasi pertama dari fan Manshitter

Ini gua amat ambil endah. Kerana.. gua teringat mak gua..

Gua ada terpikir kenapa budak-budak Manshitter gemar buat hal-hal berkenaan BOGEL..

gua kaji hal-hal sejarah Manshitter.

gua ada jumpa.



Mungkin tiada kaitan dengan BOGEL
 Gua kaji lagi, gua jumpa..

Ni pun macam tiada kena mengena dengan BOGEL

Gua kaji. Dan terus kaji dan gua jumpa..








-
-
-
-
--

Mungkin budak-budak Manshitter terlalu taksub dengan Ayah Alex dan Ayah Roni
Sila lihat juga Provokasi Perlawanan: Manshitter United v Liverpool (Part 2)

p/s: gua nak sembahyang hajat.

Ni iklan datang dari mana ni? Cis!

5 comments:

Cekyam said...

serangan balas yg menarik. aku suka semangat ini. :)

Pert Doherty said...

hahaha.. gua bukan ape cuma.. gua rasa perlu dedahkan tentang ajaran sesat Ayah Alex dan Ayah roni.. hahahaha

Chip said...

Come on you Reds...!

Nerves pun ada...ahaks

Anonymous said...

go liverpool go......

-fadhli ibnu rashid-

sale_ehs gerrard said...

dia org brani ker nak wat.. cakap je lbh.. hakikatnyer.. kt semua dah tau.. sapa fan setan yg sbnr..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...