Apr 15, 2010

MS Paint: Ops Dua


Lagi sekali aku buat lukisan yang aneh. Sila tafsir mengikut cara anda sendiri. Apakah makhluk ini? Cuba bayangkan, pada masa hadapan wujud makhluk sebegini. Ia gemar makan najis kamu semua, walaupun najis itu masih ada dalam perut. Makhluk ini akan merobek lupang dubur anda dengan rakus. Makhluk ini bergerak secara berkumpulan. Dan terus menerus mencari manusia. Kerana mereka gemar najis manusia. Hahahaha...
Ni iklan datang dari mana ni? Cis!

10 comments:

R.K said...

eyuw .. huhu ! makan lah bende lain , najis jugak jadi idaman .

Pert Doherty said...

haha.. xde idea ar RK. haha

pian said...

ko r founder/ketua zombie yg memakan taik tue..
uahuuhahuauha

Pert Doherty said...

pian dengki kt aku la tu.. haha ke ko nk join Zombie tu? haha

Tupai Karan said...

lentiknya ponggong.. serius sexy.. haha

Zuhairi said...

Hahaha
Pert, Kau memang kreatif! Yeah!

daisy said...

rupa pun macam najis
kaler kuning
ha..ha..
mampoz

pian said...

ak nk jad zombie kejor tetek..
lalaalal

pistol dan bunga said...

klu da mkhluk ni suka makan taik, kmfrm laa nama mkhluk ni ahmad lutfi..
tp nape mkhluk ni muka dy licin pert? ko salah lukis??

cybermutiny said...

Lovely MS Paint artwork. You should consider sharing some art at Paint Avant-Garde. We're a community of MS Paint artists such as yourself.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...