Apr 25, 2010

Bini Kedua adalah Perampas

"Biasa la, bini nombor dua memang sifatnya perampas. Walu baik macam mana sekali pon"

-Bapak aku

Itu kata-kata bapak aku la. Padahal bini dia satu je, mak aku. Teori mana ntah dia dapat. Tapi mungkin ada logik. terserah... Aku tak kata bapak aku betol, aku tak kata bapak aku salah.

(gambar ini tiada kena mengena dengan artikel)
God Save the Queen?
or
God Hate the Queen?



Artikel ini diideakan dari 'Pujangga Orang Lama'
Ni iklan datang dari mana ni? Cis!

7 comments:

arifadela said...

haha...
nice...

Anonymous said...

ala , semangat nak baca bila tengok gambar . haha ! -nana-

rammyd said...

da jadi no 2 tu mmg ler perampas. huh. eh2.. teremo lak.. hikhik -_-''

Tupai Karan said...

best pa jadi perampas. barulah terasa hebat.

pistol dan bunga said...

aku pakwe no 1 tp nape org ckp aku perampas? aku nk bpk ko explain..
hahahahhaa

Pert Doherty said...

haha.. baoak aku ckp pasal bini la tolol.. hahaha

Anonymous said...

no 2 perampas, no 1 pemeras , ko plak nak jadi apa?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...