Apr 26, 2010

Konvo.. hmmmmm....



"A real loser is somebody that's so afraid of not winning, they don't even try- Now, you're trying, right?", kata Tok Edwin kepada Olive.

"Yeah", jawab Olive.

"Well, then, you're not a loser", Tok Edwin berkata penuh semangat.

-petikan dari filem Little Miss Sunshine

Aku baru balik dari suatu majlis konvokesyen di Politeknik Pasir Gudang. Macam biasa, majlis konvokesyen macam tu la. hmmmmm..

Pastu balik.

*      *      *

Apa kaitan petikan dialog dari filem tu dengan konvo ni?

Bagi aku setiap orang adalah pemenang walaupun dia kalah di mata manusia. Walaupun dia kena kick dari politeknik, walaupun dia diberhentikan kerja, walaupun dia dibuang sekolah.

Kau baca balik dialog tu. Kau akan paham.

p/s: gua dah bayar, tapi gua takde hak untuk benda yang gua bayar. Pesal ek? Hak Kepenggunaan? FUCK OFF!
Ni iklan datang dari mana ni? Cis!

1 comment:

Anonymous said...

aku terpaksa juga bersetuju dengan kenyaatan ko...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...