Apr 8, 2012

Korea

"Dik, kau ada nak balik rumah tak?", tanya mak gua.

"Hari selasa kot.", gua jawab ragu-ragu. Pasal kalau gua cakap selasa, selalunya gua akan balik dua hari berikutnya.

"Eh tak payah balik, mama takda dekat rumah", mak gua tak kasi balik pulak.

"Apasal pulak? Mama pergi mana?", gua sangsi.

"Mama nak pergi Korea", jawab mak gua pendek.


p/s: baru seminggu balik umrah, terus ke Korea pula. Gua kadang terfikir juga berapa banyak duit mak gua sebenarnya? Dan gua terfikir apakah selepas seminggu balik dari Korea, beliau akan ke mana pula berkelana?


Semoga mak gua pergi, melancong dan kembali dengan selamat. Tak lupa kepada bapa gua juga yang sentiasa teman mak gua melancong. 
Ni iklan datang dari mana ni? Cis!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...