Apr 29, 2012

Mek-art-ronik dalam Revolusi

Ada satu kawan suruh gua design benda art. Dia nak lancarkan 13 Mei nanti.

Lu ingat gua belajar apa benda. Mekatronik  tahu tak mekatronik.

Mana ada art gua belajar.

Tapi satu gua salute dekat kawan ni. Dia punya revolusi bukan macam Bersih. Dia punya revolusi dari akar umbi.

Kepala buto la revolusi jenis nak merusuh tak tentu hala. Penat dapat pedih mata dapat.

Yang kawan gua ni 'merusuh' jugak. Tapi jenis pakai akal.


Yang gua paham idea dia nak bikin umat Malaysia ni (penekanan terhadap melayu la pada hemat gua) jadi orang yang membaca. Dan bila dah membaca, nak membaca tak tentu hala pun takpa. Pasal kalau baca benda salah pun otak boleh fikir lagi. Mana baik mana buruk.

Apa ni hari gua baca Talmud terus gua nak bedil Palestin?

Apa ni hari gua baca Satanic Bible terus gua nak pancung bilal kampung?

Jangan jadi bengap.

Tapi sebenarnya gua dah pun dah mula tak tentu hala.


Gua cuba menyelami otak kawan gua.

Dia nak wujudkan rusuhan buku
Tapi otak gua terus melarat berimaginasi

Tambah sikit Riot Police

Dan terus lagi

Tambah huru hara sikit.. keh keh keh

Tapi sebenarnya gua belum buat lagi design dia nak. Kah kah kah.. Lagi sedap edit-edit gambar macam ni.



p/s: Yang tak paham tak mengapa. Dan tiba-tiba kosa kata 'Mek-Art-Ronik' ni macam sedap nak disebut ulang-ulang. 


Mek-Art-Ronik
Mek-Art-Ronik
Mek-Art-Ronik
Mek-Art-Ronik
Mek-Art-Ronik
Mek-Art-Ronik
Mek-Art-Ronik
Mek-Art-Ronik
Mek-Art-Ronik
Mek-Art-Ronik
Mek-Art-Ronik
Mek-Art-Ronik
Mek-Art-Ronik
Mek-Art-Ronik
Mek-Art-Ronik
Mek-Art-Ronik
Mek-Art-Ronik
Ni iklan datang dari mana ni? Cis!

2 comments:

pepol said...

woo rusuhan buku ek,bagus idea tu

Kepala Mancis said...

cilake. ada jugek gua ambik jadi poster gambo yang last tu kang.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...