Apr 2, 2012

........................(isi tempat kosong)


Masuk bulan empat gua jadi macam lagi power tiba-tiba. Kuku admantium gua tiba-tiba macam start keluar balik.

Sepanjang bulan tiga gua pergi Rome.  Gua perang dengan Templar. Peh.
Masa tu kuku admantium tak keluar.



p/s: pergi mampus la gua ada topik ke takda. Memori kadang-kadang sial. Kadang-kadang sedap. Tapi kalau sekali sial terus tak boleh go. Dia macam makan la, tengah makan sedap, tergigit benda yang kita tak suka, silap-silap terus tak makan.


Pernah sekali dulu, kakak gua bikin spegeti. Gua menunggu seronok, sebab biasa makan makanan berkhasiat jenis sayur-sayur, ni sekali dia bikin spegeti. Mana letak sayur. Jadi gua suka.


Waktu makan pun sampai. Gua makan laju. sedap. Gua set sosej-sosej sume letak tepi. Nak makan last. Keh keh keh.


Tengah laju kunyah.


Sial. Terkunyah lada. Ni lada dia stail pedas campur pahit. Pahit yang nauzubillah.


Akibatnya, gua tak habis makan. Gua tinggal.


Dan satu keluarga menikmati spegeti dengan lahap sampai la habis sebab diorang tak terkunyah lada yang macam celake.
Ni iklan datang dari mana ni? Cis!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...