Dec 18, 2010

WikiLeaks: "Otak dan Jantung" sekutu Amerika

Julian Assagne atau lebih dikenali pada
suatu ketika dahulu sebagai Drago Malfoy
merupakan pengasas Wikileaks,
gua dengar-dengar macam tu la.
Gua nak kata kenal dengan Julian ni, tak berapa rapik sangat. Gua memang tak berapa campur masa kat kampung dulu. Dia je sering terkejar-kejar kat gua. Gua rimas.

Sampai dah berumur macam sekarang pun masih nak terkejar-kejar kat gua. Gua tak faham.

Gua ada terbaca di Wikileaks. Celaka. Jangan la bising-bising walaupun
gua memang ada koneksi dengan Yahudi dan Nasrani.
(Klik kat gambar)




p/s: Kadang kala dunia ini penuh pancaroba. Harap pasukan bola sepak Vietnam bersabar.


(sori Julian kalau kasar bahasa, gua gemar menggeletek hati gua, hepi sikit, baru WikiLeaks maju, gua support jugak la lu ni.. Orang kampung la katakan.)
Ni iklan datang dari mana ni? Cis!

9 comments:

The Sharkox said...

Ye..aku harap vetnam bersabar...cuba lagi lagi 2 tahun..haha

muhamad said...

ape ke lancau Wikibocor kenal ko la anad?

Irwan said...

kahkahkah...nah baca tabligh leak pulak:

http://payabesarpedas.blogspot.com/

ijan said...

ssh la jd ko pert...
pnyokong libepol tegar yg byk koneksyen dgn yahudi haha

Pert Doherty said...

To sharlox.. gua masih gembira walaupun malaysia main smlm macam ayam..

Pert Doherty said...

To Muhamad, gua dah kata dia org kampung gua..

Pert Doherty said...

To irwan.. pergh... tersentuh gua baca tbligh leaks...

Pert Doherty said...

to ijan.. diam2 sudey...

Fontonk said...

terang terang kau ahli freemasin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...