Dec 26, 2010

Markus: Laser tu....... (sambil menuding jari)

Markus: aku arek mangan
Tapi lu memang stail la Markus Haris Maulana. Lu berjaya ajak  team lu take five minum cendol.

Dan yang buat lu lagi stail adalah sebab lu berjaya buat rakyat Malaysia gembira.

Tak lupa juga kepada Norshahrul Idlan. Gua tak mahu komen mengenai permainan. Lu bagus. gua nak komen pasal perkara lain.







Pergh... Stail juga bini lu ini.
(gambar dicilok dari EviSoraya.com.. jangan maraaa...)












p/s: "aduh, silau... sape tembak laser?!!!", gua tengking pada penjaga kaunter tiket.

Markus, gua gurau-gurau je.
Ni iklan datang dari mana ni? Cis!

11 comments:

Mohamadazhan hjDesa said...

markus gaya ja macam star.kerek gila.hehe

The Sharkox said...

Kena la bgaya macam star pasal dia baru bolos berapa bijik je sebelum jumpa Malaysia kat final.. dah jumpa, lebur 3 bijik..hehehe

KF je maintain baru lepas sebijik..kira cekang jugak la KF ni

Pert Doherty said...

To Mohamadazhan hjDesa, haha.. tau xpe xley tahan.. msti kecik2 anak manja... hahaha

Pert Doherty said...

To The Sharkox, KF lain.. dia bdk2.. so xley nk tnjuk belang sgt.. hhaha.. tp bpe bijik je pon dia bolos.. skit je... kira handal la kiper muda cmni...

De Mois said...

Haha..pert. Berjaya gak aku jumpe ko.
Lawa syiall bini Md Nor.

Pert Doherty said...

Siapa ni leknet?

Mohd Nur Hidayatullah Bin Jailani said...

memang semart!!! wa silau ngn goal keeper indon 2,..x nmpk game mlm td,..haha

Nik Evi said...

amboi :P haha..

Pert Doherty said...

haha.. tuan punya gambar dah dtg.. mati ko pert...

Fontonk said...

aku tak tgk do bola. aku g tgk maher zain. hahahaha

De Mois said...

Wahh..pert. Wat xkenal lak.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...