Dec 23, 2010

Puding Roti Coklat

Gua kadang kala pernah juga bereksperimen dengan dapur.

Gua ada berangan-angan buat puding roti. Sebab gua berangan benar nak makan.

Dalam angan-angan gua, ada lebih kurang begini rupa puding roti itu..
gua tak mintak kebenaran ambil gambar ini, lu boleh pergi ke blog beliau
http://sue-hasue.blogspot.com/2010/01/puding-roti-coklat-chips.html
Gua pun buat sambil lewa ikut resepi, agak tak cukup bahan gua balun pakai benda lain.

Rupa sebelum masuk oven


Dah masuk oven cap butterfly mak gua punya

Akhirnya.......



















Tak jadi... Cilake...


Gua makan beberapa suap. Esoknya, mak gua buang.


p/s: Jangan mudah putus asa.

Ni iklan datang dari mana ni? Cis!

9 comments:

Syazwana said...

gila la pert memasak
kih kih kih
xD

badat said...

pert nnti balek parit raje..aku nak rase

Anonymous said...

sampah yg masak...
mmg r jd smpah kek tu
zzzz

kata kila said...

mak aih..aku pun tak pernah buat!!!

Pet Shop Boys said...

Amboi sedapnya...Meleleh aku jadinya.

Robot | Sakti said...

keh keh keh

cuba lagi der.

Dark Half said...

kahkahkah

tahniah,pert. gua bangga tengok inisiatif lu

KeCiK said...

Berapa kali gua nak bagitau Pert. Kita lelaki naturally memang terer masak megi. So lepas ni lu buat entri pasal lu masak megi. So for sure takdelah mak lu nak buang megi kan.

Gila babi oven old skool gila.

muhamad said...

takpa dek fared...cuba lagi taon depan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...