Apr 17, 2011

Art? Bapak kau!!


"Arsenal adalah satu pasukan bola sepak yang sangat art"
Gua sebat gambar ni dari ellyrocker

"Art tak art, kepala hotak dia art.. Orang nak main bola bukan melukis.. Bangang!! Suya ada surya?"
-Pak cik mana entah


"Art is the product or process of deliberately arranging items (often with symbolic significance) in a way that influences and affects one or more of the senses, emotions, and intellect. It encompasses a diverse range of human activities, creations, and modes of expression, including music, literature, film, photography, sculpture, and paintings. The meaning of art is explored in a branch of philosophy known as aesthetics, and even disciplines such as history and psychology analyze its relationship with humans and generations."
- Wikipedia
Apa kaitan gua dengan Wikipedia? Celaka!!


"Art itu pundek"
-Mapley 25 Jam
Gua sebat dari iqbalhakimi


"Errr.. kita tengok je la dulu.." -Gua
p/s: tahi apa pasal bola pun bising..
Ni iklan datang dari mana ni? Cis!

5 comments:

Kepala Manchiss said...

gila. gua tau memang ade side efek eksiden tu. takziah.

Anonymous said...

jangan tiru orang. lu nampak sangat plastik. tetapi wa rase lu boleh pegi jauh. lu hanya perlu mcari identiti sendiri

shahirahkhairudin said...

ar sengal !
btw, gua mcm kenal ayat si anon nih..

Pert Doherty said...

hahaha...

art mmg pundek

one way~ said...

pipiyapong muka bersih lar wey..haha
mamak al-azhar jdi model lgi xley blah....~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...