Apr 16, 2011

"Gua ingat lu sudah mampos"

BAMMMM!!!

Gua melayang melepasi sebuah kereta kompak.

"Ah, sial!" gua jerit dalam hati. Tengah hari hari Jumaat juga kau pilih Pert. Gua pejam mata sekilas.

"Ah, tak boleh jadi. Kalau gua pejam mata kang gua tidur lak", gua dah berbual-bual saama hati gua. Macam bangang pun ada.

Bingkas gua bangun. "Moto.. moto gua mana", hati gua pula kata pada gua. Syaitan apa muka gua dah jahanam, hati gua sibuk pasal moto.

Ray Ban Aviator RM15 gua dah tak rupa sunglass lagi. Dah macam pirate. Sebelah ja ada cermin.

"Pert... pert", kedengaran suara memanggil-manggil nama gua.


*      *      *


Gua selak daun pintu.

"Abang besar sudah keluar, gua ingat lu sudah mampos!!!", serentak. Mereka menyebut mantera itu secara serentak. Menganjing. Gua lantas capai perkakas yang berdekatan.

"Siapa yang mampos sekarang?!!!!", gua meraung.
"Kasi gua mati dulu la, baru gua diam!!" - Malik

p/s: Lu ingat gua lemah?!! Jom teman gua karoke



Ni iklan datang dari mana ni? Cis!

4 comments:

bact said...

kah kah kah
lu exciden ke bro?
ke imiginasi lu je neh??

Pert Doherty said...

lancau imaginasi... kah kah

Si tAmPAn said...

abg besar la sgt..pui!

Kepala Manchiss said...

lu payung xde hal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...