Apr 5, 2011

Soul

Zaman sekarang budak-budak bikin lagu main-main. Tak true. Takde soul. Gua panas telinga betol dengar lagu budak-budak sekarang. Biar lagu mudah tapi  ada soul. Lu gila buat lagu sikit punya payah satu orang manusia pun tak dapat terima lagu lu termasuk diri lu. Bangang namanya.

Zaman gua dengar lagu punk, lagu skinhead, gua boleh masuk. Pasal diorang letak soul. Lagu tak sedap mana. Lagu tak handal mana. Suruh tabligh, tabligh pun boleh main. Tapi dia ada soul. Itu yang penting. Orang dengar orang tahu mood lagu. Ini tidak, buat lagu patriotik jadi lagu majlis pengkebumian. Apa cerita?

Soul mana? Soul mana? Apa benda la macam rakun..

Macam ni baru ada soul.
The Swallows
p/s: gua baru lepas dengar lagu persatuan. Macam setan...
Ni iklan datang dari mana ni? Cis!

8 comments:

TMUkmkd said...

tu belum masuk yang ada kamera hebat2 snap gambar tak de soul pulak.

Pert Doherty said...

kah kah.. Haji Salim la tu..

Kepala Manchiss said...

lagu terang bulan la stail.

Si tAmPAn said...

ko lidah pendek!!

din said...

kepala manchiss, bejadah apa..

din said...

Si Tampan.. bapak kau

ah cai said...

mintak maaf, sekadar pendapat aku....ada juga lagu sekarang yang ada soul..masalahnya, boleh ke masuk dalam media perdana?
bukan gua nak kutuk, sesetangah media mengapi-apikan lagu-lagu yang ada soul kene banned..kalau x masuk radio sapa nak dengar? apa lagu punk, metal, skinhead, semua puja setan, punca jenayah...ok, fine, budak2 jahat kononnya...dah tu pergi tengok wondergirls, skandal artis dalam majalah mangga, tak ke kawan ngan setan jugak...sapa yang setan...media jawablah...mana masti**? last2 setan dok atas gelak2 je la...bodoh..hahahahaha..lagi satu semua bikin lagu nak ikut trend ..wadafak.!

Pert Doherty said...

acai.. kah kah.. betol2.. kalau tak ikt trend kena saman.. kah kah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...