Apr 18, 2011

Pasal pempuan


Perempuan atau wanita ialah salah satu daripada dua jantina bagi manusia; iaitu lelaki dan perempuan. Penggunaan perkataan "perempuan" dalam bahasa Melayu adalah khusus untuk manusia; bagi haiwan, jantinanya dirujuk sebagai betina.
Perkataan lain yang membawa erti perempuan adalah wanita, gadis, dara, betina.
-Wikipedia

Asal gua tulis pasal pempuan, masing-masing gatal nk baca. kepala hotak la.

Lepas ni gua nk tulis pasal anjing.

jaga-jaga.



Hai..
Hai bapak kau


p/s: bila diaorang nak bangun. Dah serupa syaitan gua tengok.
Ni iklan datang dari mana ni? Cis!

7 comments:

shahirahkhairudin said...

apa ikan !
benci kau pert. semangat aku nak baca.
kopipes dari wiki je?
bedebah!

Pert Doherty said...

sabar shahirah.. kau masih ada kehidupan selepas baca,, bersyukurlah

Azza Azman said...

hahah....

engineer on site! said...

Bongok pert! Penat wa baca!

cikpia said...

aku baru pasang niat nak mencantas propa ko berkaitan pompuan. rupanya tajuk ja propa lebey. taik lu ah pert!!!

Azza Azman said...

best la cara bahasa blog ni. sempoi sengal huhuhu

Pert Doherty said...

gua perati yang komen ni sume pompuan.. macam ada masalah je dengan gua sume..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...