Oct 16, 2010

Pesanan Dari Hong Kong yang dah dibuka!!!

Siaran ulangan untuk pergerakan barang dari Hong Kong


Gua dapat banyak pertanyaan mengenai Pesanan Dari Hong Kong. Tapi gua tak bisa menjawab terus kepada peminat-peminat (hahaha.. poyo siak gua.. bukan ada peminat. hahaha). Ramai yang cuba meneka-neka isi dalam bungkusan itu. Sampai gua pun turut meneka-neka. Tapi kebanyakannya gua rasa tidak tepat. Ada yg kata gua order ikan masin, celaka apa ikan masin import dari Hong Kong. Gua teka pun salah. Celaka. Tapi gua tak ambil pusing dengan perkara itu. Gua terus je teka.



Gua dah malas nak buat suspen.

Gua buka kotak itu.











p/s: Sori, perut gua memulas ketika mahu membuka kotak. Maafkan saya ya para peminat (haha.. gua poyo lagi sekali). Esok gua akan beritahu.



Ni iklan datang dari mana ni? Cis!

7 comments:

..Syazwana.. said...

ngeng!!

Pert Doherty said...

hahaha.. best x? hahaha

syafiq.net said...

siot. acap kali aku ditipu :D
tapi aku rasa macam aku tahu apa bungkusan tu
sebab datang dari hongkong.

Pert Doherty said...

haha, kalau ko tahu.. jgn kecoh2 dlu.. hahahaha

Anonymous said...

pehh..die hold lagikk..dah nak 2 minggu ni aku tertunggu2x wei..!

Pert Doherty said...

hahaha.. lanchau.. hahaha.. sabor la sikit semua.. hehehehe..

..Syazwana.. said...

mungukss!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...