Oct 10, 2010

Pesta Konvo UTHM ke-10

Gua tak pernah letih ini macam kalau ada pesta konvo.. Celaka...

Selama aku hidup, pesta konvo ni ibarat "anjing dengan bayang-bayang" je pada mata aku. Memang gua tengok-nak tak nak.. Selalu gua datang ganggu kawan-kawan berniaga. Gua takde nak sibuk join itu ini.

Tapi kali ni badan gua riuk. (gua ingat nak mintak badan baru kat tuhan, badan yang fresh lagi)

Dua hari gua tido lepas asar. Teruk. Boleh cacat otak.

Ni gua ingat nak cari makan one shot, pastu terbang..




p/s: sori kepada peminat-peminat tulisan gua (ada ke?), gua lama tak update bukan pasal apa, gua cuma...................




zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz............
Ni iklan datang dari mana ni? Cis!

5 comments:

Anonymous said...

cume bz dgn keje melancap haha

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Pert Doherty said...

celaka anonymous.. aku tak buat kerja2 demikian.. hahaha

Leena said...

bukak gerai kat uthm???

Pert Doherty said...

hahaha.. tgu nanti aku tulis pasal konvo past 2.. hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...