Sep 19, 2012

Doktor Cinta

Hisap rokok boleh jadi rutin juga. Gua kalau ada kerja kosong hisap rokok gua apply.

TIT! TIT!

1 Message Received

"Pert.. gua asyik teringatkan cikgu tersebut.....adakah ini cinta?", meset dari Cikgu Zabidi.

Gua senyum baca. Sambung sengih sikit.

"Itu crush", gua riplai.

Gua sedut lagi rokok.

TIT! TIT! "tak sempat gua luahkan balik asap dah masuk meset?", getus gua.

"aduhh..habis tu, apakah itu cinta?", Cikgu Zabidi rilai kepada gua. Gua delay time sikit. Malas nak jawap laju. 

"Entah. Kau suka dia kot. Cinta ni wujud slalunya antara dua pihak (botol dan tudung botol misalnya). Kakaka", gua rilai dengan ambil mood doktor cinta. Pasal kurungan itu serius memang gua taip dalam henfon.


Lama juga gua tunggu kali ni.








sampai sudah Cikgu Zabidi tak riplai.


Cari botol barangkali.





p/s: Hari ni gua sebenarnya ada shooting dengan Cikgu Kepala Manchiss. Tapi gua buat rilek







Ni iklan datang dari mana ni? Cis!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...