Jun 16, 2012

GEGASI #1: Pelancaran Buku Gasak, Popkon dan Nama Ai Lolipop

Pada 23 Jun nanti. Ada jemputan ke Mr Kombi Cafe & Kopitiam.


Ada pelancaran 3 biji buku



GASAK

"Lebih baik mati dengan prinsip daripada hidup macam pondan." 



POPKON : Koleksi Puisi Sallehrazak

"kau bukan gula-gula kapas yang bagiku cuma lembut
kau terlahir sebagai popkon yang rangup dan manis
yang aku nikmati dalam gelap menghadap pelbagai
genre dilayar panggung"

cerita pasal POPKON
boleh dibaca di sini

dan


NAMA AI LOLIPOP

"Hidup memang sentap!" -Suri Rumah Terdesak

Satu lagi terbitan bermutu Studio Anai-Anai dengan kerjasama Sindiket Soljah



dan ada persembahan maha gila barangkali. Dengar cerita Chuck Norris ada dijemput untuk show martial art.


p/s: sakit betul tekak ni. potong stim betul.


Kata Anip, "GEGASI ni maksud dia Geng Dahaga Seni".


Tapi pada gua GEGASI ni lebih menjurus kepada makna Gergaji Besi.


pergi la mati gua nak paham apa. yang penting font GEGASI tu gua yang reka bentuk.. hihi.





Ni iklan datang dari mana ni? Cis!

2 comments:

_akmalraman said...

nanti kalau gua kawen,lu tolong designkan kain rentang gua ya?

Pert Doherty said...

boleh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...