Jun 13, 2012

Tabung Kebajikan Rahang Rosak (ini adalah real)

Di sini diberitahu bahawa terdapat seorang perempuan yang ada masalah kesihatan serius yang melibatkan proses pembedahan. Hal pembedahan ini bukan hal main-main. Kalau setakat pembedahan apendiks tidak payah lah saya bercerita panjang lebar sebegini. Jikalau setakat pembedahan buah pinggang tidak juga perlu saya membebel. Ini hal pembedahan berdekatan kawasan kepala.

Orang panggil penyakit ni TMJ disorder. Temporomandibular joint disorder.



Dan objektif asal saya cuma nak buka tabung bantuan duit. Disebabkan saya sendiri tidak ada duit banyak untuk bantu.

Jadi kepada sesiapa yang rasa nak bantu  seringgit dua tu boleh la kontek dia.



Kalau nak tahu lebih lanjut pasal masalah perempuan ni. Boleh rujuk kepada link di bawah


dan kalau dah rasa terbuka hati nak bagi bantuan. Boleh roger perempuan ni.

p/s: sebenarnya perempuan ni tak lain tak bukan adalah penulis kedua blog ni, Engineer On Site!. Jadi gua kena tolong. 





Ni iklan datang dari mana ni? Cis!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...