Jun 21, 2012

Penghargaan Tesis

Terima Kasih Tuhan kerana mengizinkan saya menyiapkan tesis ini. Terima kasih juga atas oksigen, makanan, ruh dan segalanya. TanpaNya segalanya tidak akan menjadi sampai tahap ini.

Kemudian saya juga ingin merakamkan setinggi-tinggi penghargaan kepada penyelia Projek Sarjana Muda saya, Dr. Soon Chin Fhong. Beliau banyak membantu dalam proses menyiapkan Projek Sarjana Muda ini dari permulaan hingga kepada proses pembentangan dan hingga kepada tesis. Segalanya bergerak lancar dengan jayanya atas bantuan dari beliau.

Seterusnya saya ingin mengucapkan terima kasih kepada sahabat-sahabat yang membantu, terutamanya Haizat Faizi, Ahmad Badiozaman, Faiz Rasol, Hazieq Manan, Ibnor Hafiz, Abdul Karim, Firdaus Hamid, Safiudin Rofie, dan juga Ahmad Ramzi. Mereka banyak membantu dan memberi dorongan sama ada dari proses menyiapkan Projek Sarjana Muda mahupun pelajaran. Selain itu, tidak lupa juga kepada sahabat-sahabat jauh yang juga memberi semangat kepada saya. Ayob Wahid, Asri Shakdon, Johnny Nepp, Zaidi Aman, Sufi Al-Fard, Fauzi Ahmat, Safwan Ramli, Shahril Saripin, Misuari Sarangat, Nur Athirah, Nadia Mohaniz, Apong Haziq Doyle, Remy Hakimi, Salleh Shamsudin, Adilah Morad, Nasha Nazlan, Peter Doherty, Carl Barat, Sid Vicious, Johnny Cash, Tyler Durden, Elvis Presley, Tom Jones, Kenny Dalglish, Steven Gerrard, Mark Zuckerberg, Pengelola 9Gag.com dan juga nama-nama yang tidak dapat saya muatkan di sini, terima kasih kepada semua yang terlibat secara langsung dan tidak langsung kerana semuanya adalah kawan-kawan yang hebat.

Akhir sekali adalah yang terutama iaitu keluarga saya sendiri. Terima kasih atas kasih sayang serta doa serta segalanya. Mereka yang membantu saya tidak kira susah mahupun senang. Yang sentiasa ada ketika saya ketawa dan ketika saya menangis. Dan paling utama adalah kebanggaan saya, ayah dan mama yang sentiasa terus senyum dan sayang kepada saya walaupun saya bukan yang terbaik.

Dan kita semua akan terus mencipta sejarah!


p/s: mungkin gua takkan edit lagi untuk muatkan dalam tesis. Ini adalah tesis gua, jadi pergi mati la gua nak tulis apa.
Ni iklan datang dari mana ni? Cis!

5 comments:

bact. said...

credit untuk zed zaidi mana wei!!

Wadi AR said...

aku like post ko pasal tesis pon tak dapat nama gak eh

engineer on site! said...

Gua xboleh terima kenyataan ada nama Remun aka Remy Hakimi.. Ok gua nk pitam...

Anonymous said...

Eh nama gua adaaaaa. Ini boleh printscreen tampal kat dinding bilik. Muaahaha ! All the best Pert ! :)

Universal said...

semat la pert..nama bdk2 rumah diletak eee kan nye..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...