Sep 12, 2011

Panggung Sabtu

"Oi petang ni ada job..", kata Fauzi sambil membancuh susu weightgain perisa coklat. Susu yang semalam dibancuh masih belum habis diminum, Fauzi dah bancuh baru. Barangkali mahu bikin keju. Cawan semalam terus dibiar di birai tingkap dapur.

"Hmm..", jawab Boya. Mata masih melekat dek tahi mata sudah mengeras. Semalam tidur lewat.

"Lepas zohor", Fauzi menekankan lagi tentang hal job tadi.

*       *       *

Pukul 2.

"Woih, salam namaste dah setat belum?", Fauzi keluar dari bilik air terus menanya hal rancangan televisyen.

"Dah, cepat doh", Boya jawab.

Terkocoh kacah Fauzi berlari ke depan televisyen, nyaris tertanggal tuala yang hanya menutup bahagian bawah pusat hingga ngam bawah punggung.

Fauzi jadi khusyuk menonton.

Mereka menonton.

"woi tadi kata ada job?", Boya tanya Fauzi.

"Ah, kacau ah.. tengah sedap ni...", bentak Fauzi yang masih bertuala.
.


.


*      *      *


Pukul 5.

Salam Namaste pun dah tamat.

p/s: gua reka je cerita ni. Preity Zinta lawa betul


Ni iklan datang dari mana ni? Cis!

6 comments:

Wadi AR said...

lu amik kakak gua. tahu x, aku dari kecik minat minah ni sampai sekarang

Pert Doherty said...

bila masa gua amik kakak lu? lu nak kena hentak ke hapa?

bab minat minah ni.. gua dari zaman tadika.. lain mcm dia pun cun...

Kepala Mancis said...

punggung lu..

Pert Doherty said...

komen berbaur dengki

cryclown said...

jgn la buh gmbar seksa seksi..gua puasa 6 ni...

adoyai..

bayang hitam said...

pretty zinta orang sg koyan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...