Sep 10, 2011

Hero Yang Digemari

Bilal Rohim: Mat Indera hero

Tahir Johari: Dato' Onn Hero

 Wong Tai Lei: Lee Kuan Yew hero

Raju Kinival: Sambanthan hero

Ezra Gazit: Ariel Sharon hero 

Abdalgar Macduff: Adolf Hitler hero

Kawan Sebaya Gua: Jason Ranger Merah adalah hero.

Adik-adik zaman sekarang: Ben10 la baru hero.



Macam-macam pandangan terhadap hero. Masing-masing ada hero.

Kalau pilihan hero itu buat lu jadi kuat, buat lu termotivasi untuk terus hidup. Teruskan. Itu lebih perlu.

Macam gua, hero gua adalah Monkey D Luffy. (macam bodoh je hero gua)

Lu nak pertikai apa?



p/s: malas gua nak tulis isu komunisme. Baca la 'Tulang2 Berserakan' karya Usman Awang. Sedap juge.

Ni iklan datang dari mana ni? Cis!

9 comments:

Kepala Manchiss said...

kek Hiro la baru hero. ada gua sepuk kang lu ni.

Encik Akmal said...

hiro nakamura la hero sejati.. tak pernah tengok telebisyen ke hah?

Wadi AR said...

hero tu gua la.

Pert Doherty said...

kepala.. lu nak mampos?

Pert Doherty said...

encik akmal.. lu nak kena hentak buah betis ke?

Pert Doherty said...

Wadi Ar.. lu AR tu mcm AR tompel ngn AR badul ke?

cryclown said...

gua lagi suka heroin..hahahha...

Pert Doherty said...

kah kah bingai

Anonymous said...

chopper lagi comel

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...