Sep 18, 2011

Bookies

Perhatian: maaf kali ni versi sms dan tajuk takde kene mngene sangat pun

Pukul 11 malam hingga pukul 1 pagi

Boya: Lu kt kedai kamal ke?
Gua: A'ah
Boya: Ramai nak mampus. Nsb baik ada hihgbury.
Gua: Kah2. bdk hgbury pn psg gme mu
Boya: Bodoh apa game arsenal smlm. Bodoh punya liverpud tak boleh makan spuds. Bangang bangang bangang. Season dpn arsenal champ. Lpool 2nd. Tp liga bawah la.
Gua: Tetek kau. Bokis la babi.
Boya: Bokis apa benda sial
Gua: Bookies
Boya: Power sgt ni mu. Kah kah kah kah kah kah kah kahkah kah kah kahkah kah kah kahkah kah kah kahkah kah kah kah
Gua: 2 atak 2 gol. chel 15 atak 0 gol.
Boya: Bookies will tear u apart. Bet til u broke, love.
Gua: Fak bukis. Maleh layan epl dah.
Boya: Baik layan gosti la ini macam.
Gua: Dah tambh malas btol. jgn adik lu join mu sudah.
Boya: Dia mu. Kah kah kah mcm anjing. Bkn main seronok.
Gua: Bebal lu xajar elok2.. Ceh. Baler baler
Boya: Gua dah ajar dah. Pengaruh media lg power.
Gua: Anjing. Randy orton lg power.
Boya: Che guevara dulu main keeper sebelum dia join revolusi.
Gua: Tahu dah.. de gea ada bela jin.
Boya: Hitler sbenarnya cuma ada sebiji kerandut zakar, bukan dua.
Gua: Tahu gak.. Queen sbnrnya ad kote.
Boya: Frontman Suede dgr cite biseks.

Boya: Walaupun beatles berasal dr liverpool namun diorg tak amek port lgsg psl scene bola sepak liverpool. Sama jugak perangai mcm abdul ghani othman.
Gua: Gila ke hapa kau?
Boya: Berita artis: izma dan naim marinin kembali menjalin hubungan cinta.
Gua: Kah kah.. gua dah bjet artis btol.
Boya: De gea ni menjadi btol mlm ni. Tak mcm keeper pilihan ketiga spanyol, jose manuel pepek reina.
Gua: Sama juge ngn tores
Boya: Laju juga tores score
Gua: Kan..
Boya: One hit wonder
Gua: Kejap je magis dia tu.
Boya: Ramires muka mcm somalia. Hensem sikit je dr gervinho si dahi.
Boya: Diam la anjing
Gua: Kau la bgsat diam.
Gua: Bdoh runi kasut licin.
Boya: Kan gua dah ckp one hit wonder.
Gua: Dah agak. kah kah.
Boya: Si pukimak runi tak tau penat ke kat mana mana ada dia
Gua: Dia ada klon.
Boya: Berbatov sebenarnya main ke tidak? Eh byk plak berbual.
Gua: Berbatov pki jersi runi
Boya: Gila, gila game ni. Boleh sakit jantung
Gua: Diorg bdoh finishing.
Boya: Tores plg bebal.
Gua Bgus lg adibyor.
Boya: Dia score td?
Gua: Aah
Boya: Fuckin football whore

Nama saya Lee Probert. Panggil saya Pervert.

p/s: bangang tak bangang main sms dengan laki-laki
Ni iklan datang dari mana ni? Cis!

4 comments:

cryclown said...

johor fc menang k kalah?

Kepala Mancis said...

gua ingat lu dah tak layan scene bola lagi dah.

Pert Doherty said...

cryclown.. bende

Pert Doherty said...

kepal mcois.. kau gila?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...