May 31, 2010

Puisi: Kotak

Dia dah kata
Kau tak caya
Aku pun kata
Kau tak caya
Kotak berkata
Kau percaya
Aku berjaya
Kau mengata
Itulah dia
Aku malas nak kata

oleh Pert Doherty
 
 
p/s: Gua tak pernah nulis benda begini. Gua nak test je. Haha.. (orang tulis puisi, kau pun nak tulis.. sibuk je..) Tak lupa pada Ahpeng Mohamad - Pabila Koma Mindanya teruskan penulisan kau tu..  Moga-moga nanti boleh buat buku puisi untuk generasi akan datang. Huhuhu
Ni iklan datang dari mana ni? Cis!

7 comments:

bucemganu said...

aku minat puisi.. tapi aku lagi minat manchester united.haha(sebenarnya aku nak jd org 1st y komen..)

Pert Doherty said...

cam gampang... aku baru nak komen sendirik... sial la.. hahaha

liaNa said...

haha.aku suke ni

Pert Doherty said...

to liana, hahaha.. tq.. puisi sambil berak.. hehehe

liaNa said...

hebat2
boleh cube di rumah ni

anneft said...

siyes dok pert..ak da bace bnyk kali time ak sembelit..jelas puisi ini mberi kesan yg sgt lawas!

Pert Doherty said...

Hahaha.. sengalisme.. hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...