May 21, 2010

MS Paint: Efek Kapitalisme


Sudah lama aku tak hasilkan karya menggunakan MS Paint. Rindunya. Hehehe.. Tak mengapalah. Kali nia ku tampil dengan satu karya HitamPutih. Buat aku tersenyum. Mengenang zaman aku masih memegang pen dan kertas menconteng-conteng terus menerus mencipta seni yang diejek orang. Kerana kononya memperjuangkan hak. Haha. Tak mengapa aku semakin besar dan semakin paham apa perjuangan itu sebenarnya. Siapa yang patut ditentang, siapa yang patut diikut. 

Karya kali ni bertajuk "Efek Kapitalisme". Seorang lelaki berkaca mata hitam serta bertopeng mulut mendukung bayi yang juga dipakaikan topeng mulut. Semua kerana apa? 

Kerana orang gila. Gila apa? GILA DUNIA!


p/s: gua bukan pandai itu ini. Jadi lu nilai sendiri.
Ni iklan datang dari mana ni? Cis!

5 comments:

AyiePhrofile said...

MS paint?
untuk full ape namanye?
download eh software tu? heee
meh kongsi la..

-fioxphrofile
latest entry : ada apa dengan telefon bimbit

Pert Doherty said...

ala.. ms paint la.. yg wat lukis2 tu..
nama sebenarnya PAINT.. sape pakai windows ada la softwre tu.. :)

please try this at home.. hehe

safwan ramli said...

smart dok....wat tshirt r...konpem ramai nak...

anak melayu said...

oi pert..ko tau paint pro x? ada installer?

Pert Doherty said...

paint pro tu pebenda?? haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...